Marketing prin conținut și importanța acestuia pentru SEO

Marketing prin conținut și importanța acestuia pentru SEO. Este posibil să fi auzit expresia ”conținutul este rege”. Este adesea o frază care este spusă des, dar nu toată lumea folosește corect principiul. Crearea de conținut este ușoară, dar furnizarea de conținut valoros și de calitate pe care utilizatorii web (alți potențiali clienți) îl caută, pe de altă parte, necesită o anumită planificare, gândire și strategie.

De ce este important marketingul prin conținut?

În lumea digitală online de astăzi, consumatorii sunt copleșiți de informații cum ar fi optimizare site. Accesul instantaneu la toate răspunsurile lor a făcut consumatorii mai puternici. Când caută ceva online, doresc exact informațiile pe care le caută. Vor răspunsuri imediate, specifice și credibile la întrebările lor. Iar Google este primul pas în vederea obținerii acestor informații.

Aici intervine marketingul prin conținut de calitate.

Marcus Sheridan, a vorbit la ultima conferință SLC-SEM. A menționat că fiecare afacere este, în esență, asemănătoare dealer-ului auto. Vânzătorii de mașini nu sunt priviți cu multă stimă de majoritatea oamenilor. Ei sunt văzuți ca lipsiți de etică și par să le pese doar de obținerea unor comisioane, decât de a satisface nevoile clientului.

Clienții dețin aceeași viziune asupra altor companii sau produse. Deși răspunsul lor poate să nu fie la fel de înțelegător ca interacțiunea cu vânzătorii de mașini, multitudinea de informații infuzate de vânzări online este adesea suficientă pentru ca clienții să se neîncreadă mărcilor online.

Care este remediul? Încrederea.

Pentru a câștiga încrederea și respectul clienților, website-ul dvs. trebuie să aibă autoritate. Această autoritate poate fi obținută printr-un conținut deosebit.

Cum funcționează marketingul prin conținut și SEO

Pentru a vă dezvolta afacerea, trebuie să obțineți trafic substanțial pe website-ul dvs. Acest lucru se realizează printr-o combinație variată de tactici de optimizare SEO pentru motoarele de căutare.

Conținutul de calitate este o astfel de tactică SEO.

Motoarele de căutare precum Google se străduiesc să ofere utilizatorilor cea mai bună experiență de căutare posibilă. În acest scop, algoritmii lor sunt în continuă schimbare. Astfel pot promova cel mai eficient conținut până în partea de sus a clasamentului. Motoarele de căutare știu că utilizatorii web cer un răspuns imediat la întrebările lor. Ei nu au timp să caute website-urile în căutarea unui răspuns. De asemenea, nu vor să meargă constant de la un website la altul, încercând să găsească informații.

Marketing prin conținut pentru SERP

Prin urmare, conținutul are o pondere mare în factorii de clasare pentru motoarele de căutare. Consultați-vă cu un specialist SEO pentru dezvoltarea strategiei SEO a companiei dvs. Conținutul pe care îl furnizați trebuie să răspundă mai bine unor întrebări foarte specifice într-un interval de timp foarte scurt. Companiile care pot face acest lucru sunt cele care își cercetează clienții fideli și/sau potențiali. Pot veni cu un conținut care să-l prezinte pe website-ul lor și în blogurile acestora.

Când furnizați conținut util, valoros, website-ul companiei dvs. va avea autoritate. Utilizatorii web vor avea încredere în marca dvs. atunci când caută informații despre un anumit subiect. Autoritatea vine pe măsură ce conținutul dvs. câștigă încrederea și vizitele utilizatorilor online. Acesta va avea un impact asupra clasamentului dvs. Cu cât mai mulți oameni își doresc, împărtășesc și se angajează prin conținutul dvs., cu atât va fi mai mare clasamentul pentru motoare de căutare. Aceasta, la rândul său, va crește și mai mult traficul către website-ul dvs.

Clienții vor cere în continuare conținut prețios și un serviciu excelent pentru ei, indiferent de următoarea mare platformă de socializare.

De ce marketingul prin conținut funcționează

Un conținut bun nu are vânzări mari, deși joacă un rol important în procesul de vânzare. Consumatorii nu doresc să le fie vândut un produs. Vor să le fie vândut un brand. În timp ce un anumit conținut trebuie să vorbească despre produsul unei companii, cea mai mare parte trebuie să răspundă la întrebările consumatorilor. Pentru a răspunde nevoilor acestora și pentru a încuraja interacțiunea.

Cu informații atât de ușor disponibile astăzi, consumatorii știu că sunt sub control și cer mult mai multe de la un brand.

Conținutul permite companiilor să creeze interacțiuni valoroase, dialoguri și relații cu clienții actuali și potențiali.

Cum se raportează la canalul de cumpărare

Marketingul prin conținut are multe de-a face cu vânzările. Un conținut valoros, onest și transparent va atenua orice negativitate pe care o au clienții dvs. online. Clienții, atât online, cât și offline trec prin pîlnia de vânzări.

Ca și în cazul vânzătorilor de mașini, întreprinderile sunt adesea văzute într-o lumină negativă. Ele încearcă să împingă clienții prin pâlnia de vânzări, în loc să răspundă nevoilor clienților. În loc să ofere răspunsuri și informații oneste, aceste tipuri de afaceri s-au concentrat exclusiv pe vânzarea cât mai rapidă a mașinilor. Dorințele și nevoile clientului treceau pe un loc secund.

Conținutul website-ului dvs. trebuie să răspundă la întrebări și îngrijorări, să angajeze clienții. Să fie informativ, transparent și onest.

Sheridan a enumerat șase lucruri de care trebuie să țineți cont despre cumpărătorul online modern și cum interacționează cu marca dvs.:

Înțelegeți diferența dintre ”principii” și ”platforme”.

Așa cum am menționat anterior, un plan generic de marketing prin conținut încearcă, de obicei, doar să profite de o platformă. Nimeni nu poate garanta că se va schimba în timp. Oferind un flux continuu de calitate și util va atrage clienții și va oferi website-ului dvs. mai multă autoritate.

70% din decizie este luată înainte de primul contact.

Clienții caută răspunsuri relevante, clare, autoritare. Își vor face cercetările asupra companiei dvs. înainte de a se angaja în cumpărarea produsului. Vor începe călătoria cu produsele companiei dvs. Un conținut bun vă va face compania mai atrăgătoare. Și din moment ce oferiți răspunsuri, acestea vă vor oferi vânzări.

Conducerea și angajații trebuie să se implice.

Solicitarea conducerii și a personalului să participe și să contribuie la eforturile de marketing prin conținut. Aceasta va îmbunătăți mai bine conținutul companiei dvs. și cultura organizațională. Va stimula încrederea și autoritatea. Conținutul scris de cineva din cadrul companiei care are o expertiză vastă în acest subiect va atrage mai mult atenția și va câștiga respectul clienților.

Nu tratați digitalul ca pe un test beta.

O strategie marketing prin conținut cu un conținut excelent este un efort total sau nimic. Eforturile cu jumătate de inimă pentru conținut doar de dragul conținutului și cuvintelor cheie nu vor impresiona pe nimeni. Consumatorii le pot identifica și vedea cu ușurință drept niște eforturi dezinteresate.

Înțelegeți că suntem cu toții companii media, indiferent dacă ne place sau nu.

Toate lucrurile digitale se schimbă constant. Trebuie să îmbrățișăm și să folosim platformele actuale și să fim pregătiți să ne adaptăm conținutul pentru a se potrivi cu orice va urma. Nu ar trebui să schimbăm ceea ce se spune în conținutul nostru, dar trebuie să schimbăm formatul conținutului pentru a se potrivi cu platforma corespunzătoare.

Înțelegeți că este vorba despre o ”vânzare” și nu o conversație.

Deși este important să atrageți atenția clienților din afară, este la fel de important ca prin conținutul dvs. să se atragă și atenția agenților companiei dvs. Conținutul excelent care este vândut și primit de către agenții de vânzări va spori apoi pasiunea și entuziasmul lor pentru produsul sau serviciul pe care îl vând clienților.

Conținutul calitativ îi va echipa mai bine pentru a răspunde la întrebările pe care clienții le pot avea cu privire la produs sau serviciu. Prin aceasta vor câștiga încrederea și loialitatea clienților.

În lumea digitală de astăzi, clientul se află pe scaunul șoferului. Se așteaptă conținut imediat, ușor de găsit, autoritar. Pentru ca compania dvs. să câștige încrederea, respectul și, în cele din urmă, activitatea utilizatorilor de web, aveți nevoie de mai mult decât de o strategie de marketing prin conținut. Aveți nevoie de o strategie specifică, bine gândită, care să conțină conținut de calitate, care să răspundă întrebărilor consumatorilor și să ofere clienților informații valoroase și utile.

Leave a Comment